lördag 19 mars 2011

Allt i allo inlägg

Suck.... Varför har jag vaknat idag överhuvudtaget??? Känns menlöst just nu..... Ingen större glädje till nå... Hatar dagar som börjar med svammel som är negativt... Tjorvande och inte kunna bestämma sej hit och dit..... Gaaahhhh

Min syster måste fan pallra sitt ass hit snart så vi kan spy lite galla ihop och bli höga på erion eller aiir =) haha nej ni som läser... det är inga droger, det är bara ett talesätt vi har som kom till för ett par år sen när vi satt uppe mitt i natten totalt fullkomligt övertrötta och någon frågade vad vi går på egentligen... då vart det aiiirr!!! och sen hur eroin kom till minns jag inte!!!!
Miss u my baby!!!!

Var och tränade med J igår... baksida lår och vader på rekord tid haha!!!! träningsvärken i framsidan av låren gjorde inte saken bättre så det vart fjantvikter i liggande leg culr men med högreppare i varje set =)
sittande leg curl gick bättre då det inte gjorde så ont i låren =) gick upp på 50 nå kilo... minns inte exakt men över 50 iaf =) nytt pb!!! *stolt*
gjorde nåra raka marklyft och dom börjar ta sej lite bättre nu.. men ingen favvo direkt!!!!

vaderna fick sej en REJÄL omgång!!!! körde i liggande benpress eller typ den som ser ut som en liggande hacklift fast maskin... drog en 109 kg och kan MER MER MER!!!! gjorde susen för mina vader och INGEN känning alls idag inte....
Vanliga vadpressen kördes oxå men skulle ha börjat med den för nu tog den ju inget... lastade på så mkt vikt att mina lår höll på dö då det trycker på låren.....

idag är det vilodag men känner ett stort behov av endorfiner och adrenalin och svär djupt inom mej att jag jobbar i natt.... annars hade skotern fått smisk som heter duga... Mitt knä bråkar så jag kan inte fara ut och springa heller... *suck*

Ne gå dra nå gammalt över sej och sen laga nå mat... bläääh behöver åka och handla lite oxå....

nä nu sluta gnälla och ta mej i kragen!!!!

2 kommentarer:

  1. En alt lösning är ju att lära J hur eroin och aiiirr fungerar. Ni ska ju endå gifta er och skaffa kids samt villa (volvo har du ju redan). Sesååå, börja nu! ;D

    SvaraRadera
  2. haha ja det vore ju nåt det med... men dessvärre har han inte den där självklara fallenheten för aiirrr och erion!!!!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?