tisdag 29 mars 2011

En helg hos Familjen Annorlunda (galnare galnast)

Ja vet inte vart jag ska börja.... Vet inte vad jag ska skriva...

Detta är en helg som man sent kommer glömma!!!! Den måste fan upplevas för att förstås!!!!

Hoppade i bilen efter jobbet i fredags och styrde kosan mot Nattavaara =) Vart ju endel reaktioner när man stövlade in där haha

Vart lite surrande och jyrande... Lite filmglottande och ja.... Inte många timmars sovande innan lilla Wille killen tyckte att det var morgon =) Bara gilla läget och vakna hihi

Ut och leka i snön med skotern... Jäklar i mej vad skoj =) Grilla lite och äta lite souvas mitt i skogen.... Att allt kan va så gott när man är ute!!!
En tur till Gunnarsbyn efter malmensväg... Precis som att köra på vardagsrumsgolvet ;) Jävlar vad det gick undan mellan varven!!!

Och jag lärde mej att det blir byte till nästa vinter!!!! Nu är det en summit som står på listan =)

Lite mera filmglottande och diverse olika diskussioner om allt mellan himmel och jord!!! Alltid massa intressanta saker man kan få höra... Och ja även lära sej för den delen ;)

Söndagen innebar skoterskottande, skoterbärande och mera grillande ;) Insett på rikt att jag nu bor på fel ställe... Ska fan köpa min maskin och sen se mej om efter annat innåt landet!!!! Det är ju där allt skoj händer!!!!

Å så åter till rubriken då!!!
Hur fan jag nu då ska förklara detta....
Har tillbringat min helg i en familj där den ena är värre än den andra... Och värsta är nog inte den yngsta haha Det är som ett gäng treåringar hela bunten mellan varven... Det är massa katter och råttor... Den ena är galnare än den andra och hela tiden är det nå på g!!!!! Man får skratta sjuk mycket och hela tiden är det humor på någon nivå....

Och för att nu en gång för alla få slut på spekulationer!!!
Jo jag vet vad som skrivits... Men allt går tolka!!!! Intressant faktiskt att se hur folk börjar spekulera i om man är tsm eller inte för att man umgås en helg och kör 40 mil t&r bara för det =)
VI ÄR INTE TILLSAMMANS!!!!!!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Mobbing! ;)

    Alltså, du kan minnsan åka 49 mil dit men inte till mig!? Dååålig stil! ;D

    SvaraRadera
  2. inte 49.... bara 40 å btw var jag ju nyss till dej!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag missade nollan :p Och du var inte till mig egentligen, du åkte med min man sådesåååå!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?