fredag 5 oktober 2012

tungt

var tungt att träna idag... inte att åka och träna men när jag väl var på plats....

benen blev tunga som bly redan vid uppvärmningen i crosstrainern =/

valde då att låta benen vila sej lite så körde jag ovänd ordning på passet istället så jag började med chins, dips, axlar, ländrygg, mage, benpress, abductor och slutligen adductor... hade kraft men det tog emot och var tungt, jobbigt och jag vet inte om det var ett positivt jobbigt....

tror två dagars vila kommer göra susen nu, aktiv vila kanske vi ska kalla det mera då jag ska ha hundkurs i morgon och på söndag springa ute i terrängen och lägga totalt 2.2 km spår till tävligsdeltagare....

jaja får se hur det känns på måndag igen då gymmet får ett besök till av mej =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?