onsdag 3 oktober 2012

endofrinkick deluxe

ja det är väl bara förnamnet vad man kan kalla ruset efter kvällens träningspass....

skulle egentligen ha tränat på förmiddagen innan jobbet men av privata skäl hade jag en sådan dålig natt att jag istället tog beslutet att sova två timmar längre på morgonen för att inte vara alldeles slut på jobbet efter max 4 h sömn icket sammanhängande.... så sagt och gjort.. sov två timmar längre och åkte till gymmet direkt efter jobbet i stället!

tomt på folk helt i mitt tycke ;)

körde genom passet och yes wow vilken känsla jag fick... ökade på i nästan alla maskiner och minskade motvikten i chinsen =)

hög på endorfiner och i ett lyckorus åkte jag och gjorde lite mat och har inte varvat ner än.... så det ska vara!!!!

körde idag på vikterna
abductor 85 lbs
adductor 85 lbs
benpress 185 lbs

chins 110 lbs
dips 110 lbs

axlar minns jag ej

ländrygg 80 lbs

mage 65 lbs

allt ett set 8-12 reps och done!!!
uppvärmning 10 min crosstrainer och kommer även lägga till 15-20 min crosstrainer efter passen med under nästa vecka!!!

nu glo lite serier och invänta john blund med sitt magiska stoft!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?