fredag 21 augusti 2009

Bilstereo

Nu har jag beställt min bilstereo som jag ska ha i ådin!!! En Sony CDX-GT430U med röd belysning och usb port... Belysningen ska ju givetvis matcha bilens instrumentbelysning och usb porten gör att jag slipper hålla på med alla jävla skivor!!!!

På schemat idag står byte av sängkläder, hjälpa Lili med lite småsaker, tvätta, åka på massage och göra middag. Utöver det vanliga då som ta ut hundar och annat som hör vardagen till.

Nu sätta lite fart så sängkläderna blir bytta innan kl 12 då M åker iväg och fiskar.

Uppdaterar säkert nå senare

4 kommentarer:

  1. Idag kommer jag bryta en tå.

    SvaraRadera
  2. Har kvar tån men lider av smärta i samtliga fötter. Bara att inse, klack är inget för mig.

    SvaraRadera
  3. tror det handlar mkt om vana... jag menar det finns ju dom som går med klack 24/7 och jag tror inte dom skulle det om dom hade ont i tassarna haah

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?