fredag 21 augusti 2009

Lite tidsfördriv medans sista tvätten ska bli klar

TRE PERSONER SOM FÅR MIG ATT SKRATTA
1. Mattias
2. Nina.
3. Resterande familj och vänner

TRE SAKER JAG GILLAR HOS MIG SJÄLV
1. Håret
2. Lätt att prata med
3. Vikten

TRE SAKER JAG INTE GILLAR HOS MIG SJÄLV
1. Mitt humör/korta stubin/temprament
2. Tjurskalligheten
3. Lider mer eller mindre alltid av beslutsångest

TRE DELAR SOM JAG FÅTT ÄRVA FRÅN FÖRÄLDRARNA
1. Gångstilen utan tvekan från mamma
2. Pappas ögonfärg och hårfärg (den riktiga alltså)
3. Pappas tjurskalle

TRE SAKER SOM SKRÄMMER MIG
1. Ensamhet
2. Spindlar
3. Dödliga sjukdommar

TRE SAKER JAG GÖR VARJE DAG
1. Borstar tänderna
2. Äter
3. Sover

TRE SAKER JAG BÄR JUST NU
1. Svart huvtröja med rött i huvan och vit text över bröstet
2. Jeans
3. Tofflor

TRE FAVORITSAKER
1. Mobilen
2. Bärbara datorn
3. Böcker

TRE SAKER JAG SKULLE VILJA LÄRA MIG
1. Skruva i bilar
2. Vara mer tillmötesgående många gånger och inte så förbannat envis
3. Inredning

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INOM 5 ÅR
1. Flytta till ett hus
2. Varit på någon utlandsresa
3. Få ett fast jobb

TRE SAKER SOM ATTRAHERAR MIG (HOS KILLAR)
1. Personligheten
2. Ögonen
3. Kroppsbyggnaden

TRE SAKER JAG KAN GÖRA
1. Laga mat
2. Baka saker som inte behöver kavlas
2. Köra bil

TRE SAKER JAG INTE KAN
1. Använda en kavel ordentligt
2. Skruva i bilar
3. Ta mej egentid (kan men jääävligt dålig på det)

TRE AV MINA FAVORITHOBBIES
1. Vara med folk jag tycker om
2. Rida
3. Vara ute med hundarna

TRE SAKER JAG VERKLIGEN INTE VILL GÖRA JUST NU
1. Jobba i morgon
2. Diska undan från middagen
3. Vara själv hemma

TRE SAKER JAG INTE FÖRSTÅR
1. Datorer som bråkar med mej
2. Djurplågare
3. Pedofiler

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR
1. Bygga ett hus
2. Ha två barn
3. Bli nåt vettigt och jobba med det sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?