måndag 7 mars 2011

Glad så det bara sprätter i kroppen!!!

Undra hur det kommer sej egentligen??? sovit mer än dåligt i natt på jobbet som vanligt... kom hem efter en rätt lagom promme och ska lägga mej i sängen....
hjärtat- du är bara för söt....

sov ca 40 min max... gav upp halv 11 *suck*
men har så mkt mkt mkt energi att jag inte vet vad jag ska ta mej till riktigt....

lunchen står på spisen och är strax klar, jag ska iväg och fixxa lite ärenden efter det och sen??? ja det vette fan!!! tror det kommer bli en pw utan dess like!!!

ska göra köttfärspaj alá gi till middag idag... den är så jäklarns goood!!!! receptet kommer senare med bild!!!

har möte kl 18 och jag vill inte!!! men måste.... fattar inte att åsikter kan ställa till med sånt... men men!!!

ska bli skönt att ta J under armen *haha* och pumpa ur lite agg på gymmet sen... får se vad han hittat på för övningar idag... prat om armar och axlar iaf =) sugen på rygg med men som sagt... får se vad han hittar på för skoj =)


JAG ÄR LYCKLIG!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Härligt med lycka och att köra hårt på gymmet :)

    SvaraRadera
  2. Jo visst är det så =) ingenting slår lyckan!!! intressant blogg du har förresten!!! ska kika mer på den senare vid tillfälle =)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?