onsdag 6 april 2011

Sjukt, mycket sjukt

Fattar inte det än....

En person som kan ställa till med så mkt på så kort tid i ens liv... Kan inte sova, känner mej som ett barn dagen innan julafton, saknar som fan och fungerar inte normalt...

Eller normalt har jag väl aldrig funkat men det som är normalt för mej då....

Det är så sjukt att det inte ens går sätta ord på!!!! Det finns nog inte ens ord.....

Har inte focus nog till att göra vissa saker som jag har liggande på mej... Ett under att jag klarar av att plugga det jag måste men det är nätt och jämt!!!! Träningen har jag nu lite semester från för det är så mkt annat som far omkring i kroppen på mej...

Jag vet orsaken...

Funderat lite kring massa saker (ovanligt?) och kommit fram till vad som är viktigt i ens liv... Eller ja det kom jag väl fram till någon gång förra året med men det har som ändrats lite just nu känner jag....

Det är viktigt att ha ett jobb helt klart... Men är det egentligen så viktigt vart man har sitt jobb om man har det bra och är lycklig i övrigt?
Kan man riva upp allt man har där man bor för att flytta och komma närmare någon annan för att bli lycklig och veta att man kanske inte kommer kunna göra det man vill egentligen??? Jag menar... Allt finns ju ändå alltid kvar om man skulle ångra sej eller otrivas....
När vet man att man har hittat det rätta?? Är det när man är beredd att offra allt för att kanske få mindre eller vad???

För mej är dessa saker viktiga och dom står inte i ngn speciell ordning:
Kärlek
Lycka
Må bra
Ett jobb så man kan leva
Göra saker som man trivs med och mår bra av
Djur är viktiga
Vännerna som alltid finns no matter what
Familj är oxå otroligt viktigt både den man har och den man kommer skapa
Trygghet är enormt viktigt
Listan kan nog göras lång...

Materiella saker är för mej inte så viktigt så länge man har så man klarar sej i vardagen och det dagliga livet... Pengar är kul men inte fan blir man nå lyckligare för att man har tonvis av dom....

Det är inte lätt att svara på allt... Och jag tror inte heller man kommer få svar på alla frågor man har här i livet....

En sak vet jag då just nu.... Och det är att jag har det mesta jag behöver för att få det bra liv jag förtjänar... Förutsättningar finns, nu är det bara att välja rätt i vägskälen som behövs!!!

Orsaken till allt detta är en person som på två helger har lyckats förändra mitt liv radikalt!!! Går inte många sekunder på ett dygn du inte finns i mina tankar, vill inte vara utan dej... Hatar när vi måste skiljas åt även fast jag vet att vi snart ses igen... Jag avskyr de 20 milen som är mellan oss!!! Du får mej att känna mej hel, du får mej hela tiden att skratta och vara glad... Du har bevisat mkt utan att du kanske själv vet om det men jag vet....

Du och jag- finns inget annat just nu!!!!



2 kommentarer:

  1. Du har förändrat min värld totalt.. känner att jag kan offra allt för att det ska fungera..tycker om dig så sjukt mkt gumman,, du är mitt allt mitt hjärta.

    SvaraRadera
  2. *fliiiinar*

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?