onsdag 6 april 2011

nedräkning.....

9 för tillfället
Humör: Som ett barn på julafton timmarna innan tomten kommer ;)
Smak: Choklad....
Kläder: Första bästa när jag klev upp ur sängen... Lär byta senare....
Bakgrund: Köksfönstret... Det snöar ute :)
Nagellack: Nada....
Tid: Morgon
Omgivning: Mitt hem
Irritationsobjekt: Att inte kunna sova som man vill.....
.
8 första
Bästa vän: vette fan
Skolan: Innanbäcken
Husdjur: Häst och sen kom det en och annan hund
Piercing: Vänster öra
Förälskelse: håller jag för mej sj...
Musik: Minns första två cd skivorna jag fick av pappa... Mickael Jacsson och Toto....
Bil: En Ådi =)
Kyss: kommer faktiskt inte ihåg
.
7 senaste
Cigarett: Någon gång i december iaf...
Mat: Skrov på max till lunch igår
Dryck: Lite pro mass från pro nutrition
Biltur: Vart många igår....
Kyss: I söndags <3
Spelad låt: Det som poppas på bandit
Tv-program: hells kitchen i natt.... somnade framför tvn
.
6 har du någonsin
Dejtat en av dina vänner: inte om vi vart vänner innan
Brutit mot lagen: måååånga gånger... eller kanske mest hela tiden ;)
Blivit arresterad: nej nej det är ju till för amatörer
Badat naken: mmmm
Varit med på tv: mmmm
Kysst någon du inte känner: haha jorå
.
5 nej tack
Kläder: finns en hel del
Mat: Lever mm
Musik: opera, jazz, blues mm mm mm mm
Dryck: whiskey
Resefordon: buss är nog fan värst
.
4 saker du gjorde igår kväll
Du gjorde igår kväll: multiflummade och skruvade lite garderob mitt i natten
Du hörde: min tv
Du såg: hells kitchen
Du lärde dej: att våfflan är mycket mycket sjuk
.
3 personer
Du kan berätta allt för: finns nåra och dom vet vilka dom är
Du tycker om: ni vet vilka ni är!!!
Du inte gillar: hahahaha ska vi gå in på det???
.
2 val
Kaffe eller te: beror på
Vår eller höst: vår men inte då snön börjar smälta
.
1 önskan
Att allt kommer gå vägen och att allt kommer bli bra!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?