tisdag 8 mars 2011

Träningen igår

jag har inte hunnit skriva något om den än så det kommer nu =) Håll i hatten ;)

Körde ett axel, triceps och biceps pass och det sved, det värkte och det kändes underbart =) ingen träningsvärk idag men lite småtunga armar bara =)

vikter och antal set/rep har jag inte koll på i vanlig ordning men kan skriva ut det som jag kommer ihåg om ni vill!!!!

Vi började med axlarna och körde på med
Hantelpress. här körde jag med 7 kg utom sista setet som vart ett droppset med 7,5 och 3 kg....

Flyes som tar bra på utsidan av axlarna =) skön övning men tung =) körde på 5 kg och sista ett droppset på 5,4 och 2 kg....

Körde lite baksidan av axlarna i cabelcrossen med rep... inte min favvo men ska ge den ett tag till så ser vi vad som händer sen.

Omvänd PecDeck en okej övning men inte en favvo.... bränner på bra och man vet att man har armar =) vid detta laget kändes dom som spagetti ;)

Sen vart det triceps tur =/

Push Downs i cabelcross (cc) med handtag..... jobbigt

Dips mellan bänkar =) starkare här än jag trodde ;)

En hemmasnickrad övning i CC där du gör en sittande variant av pushdowns med repet över huvudet och ner.... sved på rätt vackert =)

Sen övergick vi till biccarna ;)

Bicepscurl med stång =) gillar stången bättre än hantlar då allt blir stabilare ;) men finns ju nackdel om man är ojämnstark

Bamsecurl i cc sittande!!! synd att det inte finns spegel framför... hade vart lättare då men men

bicepscurl med stång i CC som avslutning med ett dropp set för att pumpa ur det sista!!!

Lovar att komma med bilder på övningar senare... hinner inte nu =)

Kom fram till att armpassen inte är det jag gillar mest direkt!!! kan ju bero på att jag egentligen är sinnessjukt svag i armarna ;)

Ikväll blir det baksida lår, vader och nå mer... Det är herrn i huset som bygger programmen =) Nyfiken på vad jag ska få kämpa på med ALONE i morgon då jag jobbar kväll ;)

Nä nu gå steka lite mat så tränigen hinns med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?