torsdag 20 augusti 2009

Längesen man skrev

Det var ju ett tag sen nu jag skrev nå i bloggen...

Skolan har startat igen och det är mkt att ta in. Läser vård och omsorgsarbete på tisdagar och medicinsk grundkurs på torsdagar. Rätt skoj men som sagt mkt som ska in.

Hmm funderar på vilken dag jag skrev sist men minns inte. Var ut och hälsade på Åsa och Stefan igår och åt god smörgåstårta. Tackar mina kära vänner. Vart på stan och shoppat med Lili massa timmar igår och kom hem med endel fynd. Lampskärmar, diskställ, korg till disksvamp mm, mapp till alla skolpapper och ett manikyrset. Lunchade på Waldorf och avslutade med en fika på BO's.

M åker och fiskar i morgon och jag ska åka till Lili och hon ska göra lite naglar. Sen ska jag kl 16 och få massage och tvätta efter det tsm med vår käraste granne. Vet att det inte är bra att tvätta och dona men jag hade helt glömt det när jag fick massagetiden. =/

Har kollat vad min blogg är värd bara för skojsskull. Klicka på länken så kommer du dit.
Bloggvärde 3431 kr. Överraskande mkt måste jag ju säga... Men undrar vem som skulle vilja köpa en blogg????

Nåja nu ska jag försöka ta med mej husse i huset för en sista runda med de fyrbenta pälsbollarna!!!

Höres och synes

2 kommentarer:

  1. Haha, jag undrar vad det beräknas på? Jag fick: 5370kr. :S

    SvaraRadera
  2. tror det kan ha med antal inlägg, ålder på bloggen och kanske innehåll?? jag har inte en susning

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?