tisdag 29 mars 2011

Ny vecka

Innebär allt som oftast nya tag, eller???

Körde ju ett fyradagars på raken grejjs förra veckan, vilade helgen....

Vart vila idag med då det slutade med en natt till i nattavaara... Sov när jag kom hem, var nådigt trött..... Sen har det vart ett totalt avslut på vissa saker idag.....
Så jag har helt enkelt inte haft varken ork eller tid till träning idag....


Får se vad jag får ihop av denna vecka... Har som endel att syssla med (suprise någon)

Tisdag: hem och sova efter natten på jobbet
ev axlar och mage (beror på hur jag sover)
hämta pappa på flyget och köra hem han
jobba igen kl 20....

Onsdag: Lämna in bilen på verkstan (när jag får en co driver)
Sova efter jobbet
Massage kl 11
rygg och armar

Torsdag: Pm hela långa dagen
vc kl 16

Fredag: hämta bilen (förhoppningsvis)
baksida lår och vader
vc kl 8.15
jobba natt

Lördag: Sova
framsida lår och bröst (ev på söndag)
jobba natt

Söndag: sova
ev rest träning
jobba natt


Sen är jag ledig en HEL vecka!!! Kan ni fatta och förstå???

Vet inte vad jag kommer göra med den veckan... Beror lite på vilken diagnos min bil får.... Antigen förgylls den av bil byte, skoterkörning på någon plats i detta avlånga land eller så nåt annat.... Finns lite olika alternativ... Men först och främst... BILEN!!!! Förstår inte hur jag ska klara mej utan bil i två dar ;) haha

Ne nu ut på blocket och börja leta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?