lördag 5 mars 2011

Våååår

Nu kan man verkligen säga att våren är här!!!! Såg vädret i morse medan jag åt frulle och insåg att det kommer vara varmt ett par dagar till nu =) Synd bara att snön måste försvinna bara därför!!!

Mina ben vill döda mej idag med men jag tror jag vinner över dom =) Träningsvärken har tagit sej en annan form idag.. Magen känns längre ner, benen är inte lika döda överallt utan mest i röven och vid knäna så i morgon lär jag på vara på topp igen ;)

Ska bege mej ut på en prommis i det underbara vädret... Synd bara att gå själv men får poppa igång med mp3n!!!! INGEN risk att jag springer nå idag iaf =)

Ska sen göra nå fiberplättar (recept kommer) till lunch och efter det plugga matte!!!!

Ne nu ut och promenixa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?