tisdag 26 april 2011

Tralalalalalaaaaaaa

1. När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen?
Duschen först och sen efter ett tag går jag in efter att hela badrummet blivit varmt typ....

2. Läser du etiketterna på din schampoflaska?
Nja....

3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön?
Mmmmm

4. Har du borstat tänderna i duschen någon gång?
Nej

5. Hur gammal ser du ut?
Tja.... måste nog fråga lite folk....

6. Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
Ja du...

7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden?
Nix

8. Vad har du för planer för helgen?
Inga direkta

9. Har du någonsin smugglat något till Amerika?
Nää har inte vart där ens....

11. Bor du i en stad med en bra idrottsförening?
Säkert

12. Hur många tror du att det kommer på din begravning?
Bra fråga......

14. Har du fler fiender än vänner?
Inget jag bryr mej om

15. Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Tror inte det

16. Kan du fixa din bil?
Hahahaha endel kan jag =)

17. Har du tackat nej till en dejt någon gång?
Jo

18. Är du smartare än dina vänner?
Beror på

19. Har du stulit från någon av dina vänner någon gång?
Nope

20. Har du suttit i fängelse?
Nej

21. Borde du ha gjort det?
Nope

22. Tycker du om lukten av öl?
Nja luktar ju inte godis direkt

23. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar?
Vet inte

24. Har du skänkt pengar till välgörenhet?
Jo

25. Skulle du döda en hund för 1000 dollar?
Om hunden är jättedålig och jag får använda sånt där som veterinärerna använder när de ska avliva djur så hade jag gjort det.

26. Är du deprimerad ibland?
Jadå men inte så att jag behöver mediciner för det

27. Bor du med dina föräldrar?
Nej det var längesen

28. Har du några framtidsplaner?
Jag har många haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?