tisdag 5 juli 2011

Hej på er!!!

Nu är det längesedan jag har uppdaterat här!!! Sorry

Mycket har hänt i mitt liv som just för tillfället gör att den underbara träning har hamnat ner på listan.... Vilket jag  märker av i kroppen på MÅNGA sätt... Bla, mer ont i rygg och knän, grinigare humör och famförallt mer skräp som åker ner i magen *skärpning*


Jag kan tom sakna gymmet vissa dagar och riktigt riktigt vilja dit!!! Men just nu är det lite svårt att ta mej dit då jag allt som oftast är ensam då min karl bor en 20 mil bort och vi inte alltid ses... Jag har nämligen fått hem min efterlängtade hundvalp jag väntat på i flera år!!!! Snart är hon nog stor att klara av att vara själv hemma en timme iaf så då kan det ju bli åtminstonde lite träning....

Nu ska jag även ner till Västerås på semester så då hinns det inte med å tränas...

När jag kommer hem 18/7 så är det inga protester eller nåt som gäller.... Det ska tränas tre dagar på gymmet MINST!!! Då det är praktiskt möjligt ska cykeln motioneras till jobbet (går endast då jag har hundvakt eller min karl är hos mej) och jag ska ut och springa igen två- tre dagar beroende på hur det blir med cykling!!!!

Jag har massa fett på kroppen jag inte vill ha.... Jag vill ha tillbaka den kroppen jag hade så fint börjat bygga upp för en tid sedan!!! Någon frivillig rumpsparkare???? Hade behvat två för att verkligen få någon rim och fason på det hela!!!!

NU JÄVLAR HAR JAG BETÄMT MEJ!!!! SÅ SKA DET BLI.... MINA MÅL SKA TAS OCH DOM SKA KLARAS AV MED RÅGE, INTE NÅ PRECIST UTAN REJÄLT!!!!!

* Chins MINST två med egen vikt innan 31/10
* Jag ska ta 100 kg benpress MINST fem rep 31/10
* Min vanliga löprunda ska jag orka springa utan att gå 31/10
* Raka marklyft ska jag kunna utföra korrekt med rak och inte krummande rygg 31/10
* Jag ska ha tillbaka min mage jag hade förr 31/10

SÅ DET SÅ!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?