måndag 25 april 2011

Lyckan är total!!!

Förstår inte vad det är som händer inom mej.... När jag är med Johan så är det som luften går ur mej på nå sätt... Jag tappar orden och vet inte vad jag ska säga... Det bara är och det är helt underbart!!!

Vi har inte än vart tillsammans en månad ens men det känns som flera år.... Känns som vi känner varandra utan och innan....

Han skulle ju komma först på torsdag egentligen men han kom redan igår och det är helt sjukt underbart att ha han hos mej igen..... Synd att han åker i morgon men då blir han inte borta läge så är han här igen redan på torsdag kväll =)

Kan säga att denna dag är en dag jag SENT kommer att glömma..... Denna dag kommer jag närmare bestämt aldrig att glömma i hela mitt liv!!! Inte så länge jag lever!!!!!

Har sagt det förr och jag säger det igen...
Älskar dej <3

Du är mannen i mitt liv, du är mitt allt, min stora kärlek! Har aldrig känt för någon som jag känner för dej! Du kom in i mitt liv med storm och du har vänt upp å ner på allt likt en orkan som dragit fram....

Jag kommer alltid finnas vid din sida no matter what!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?