tisdag 10 maj 2011

Jag måste

Nu är det bara såhär...

Jag måste lära mej lyssna på kroppen!!!! Det är inte värt att köra på i 190 för att må skit sen av olika orsaker!!! Nä in med nya rutiner i livet...

Måste bli bättre på att äta... eller inte på att äta men att äta ordentligt å inte äta skräp bara för att jag är hungrig NU... Det innebär att jag måste lära mej vad kroppen säger en stund innan... Eller köra på varannan vartrejde timme igen....

Sova är en annan sak... Eller åtminstonde vila!!!! Det är något jag behöver som jag inte bara kan skjuta på hela tiden... Speciellt inte när jag jobbar natt... Funkar som inte med tre timmar under natten å sen kanske tre timmar hemma och inte ens det många gånger.....

Sen att kunna släppa måsten och borden utan att få dåligt samvete för att jag prioriterar dom sakerna jag verkligen behöver... som mat å sömn exempelvis!!!

Å så måste jag bli mindre tjurig å envis... Ensam är fan inte stark!!!

Det var allt för mej för denna gång... Nu glo lite på tv och hoppas på en vidare lugn natt...

Älskar dej Johan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?