måndag 16 maj 2011

Nä men hej bloggen =)

Jo jag vet... jag är usel på att uppdatera!!!!

Men jag å andra sidan har ju gjort massa annat istället som inte hade blitt av om jag hade suttit å bloggat =)

Har vart en händelserik vecka å det är lindrigt sagt tror jag =)

Johan kom redan söndag kvällen till mej.... Å veckan blev fullspäckad!!!

Hunnit med stan i Pite, stan här i lule, hälsat på folk, lagat mat, myst, tagit hand om varandra, pratat om allt mellan himel å jord.... Haft folk på besök hela helgen... Badat i boden.. fast jag lekte landkrabba å badade inte.... vart på teknikens hus å ja massa mera saker....

Nu är det bara jag och Essie här i lägenheten å tyst är det... alldelens för tyst....
Vart hundvakt åt Essie medan matten var å lekte med boll och klubba neråt sverige någonstans... Å kuuusligt tyst det kommer vara här sen i kväll när jag kommer från ikea.... ska dit i dag med sanna och sandra...

förr var jag den som kunde uppskatta massa tystnad men nu när johan åker är det nästan lika tyst här som i kyrkan å det är en tystnad jag inte riktigt gillar..... men å andra sidan ska jag väl passa på å njuta av den så länge den nu varar... man vet ju aldrig ;)

ne nu ska jag studsa in i duschen å börja göra mej klar!!! åker å hämtar sanna kring 12 å här sitter jag som en å annan skogsfåne ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?