måndag 19 mars 2012

pass nr 2

rev jag av idag... gjorde det lite annorlunda mot vad jag hade tänkt mej då jag blev sugen å testa ett gruppass av LesMills. CX Works!!! Härligt, svettigt och ja helt kanoners =) kommer jag lätt gå på flera av men dock inte i samband med ett gympass just innan ;) visst två pass en dag absolut men kanske ett på morgonen och ett på kvällen isf.... vad säger ni???

eftersom cx passet är mkt bålövningar så skippade jag helt enkelt rygg och mage på gympasset och köttade på med benen ist....

leg extensions
sittande leg curl
benpress
vadpress
utfall
15 min på löpband som uppvärmning och "hålla igång till passet börjar"

är sjukt nöjd faktiskt och jag känner redan att det suger i mina lår hihihi

funderar på träning i morgon med men väntar nog in och ser vad min kropp säger och vill innan jag skriver nåt i sten här!!!!

nä nu ska jag ta och röja undan köket, hoppa in i duschen, göra en smoothie och sen krypa ner i soffan!!!!

i morgon har jag sjukt massor att göra iaf det ska städas, bakas, röjas, pluggas å ja ni vet.... vi ser vad vi hinner helt enkelt =) sånna dagar man vill kunna träna när som vilken tid på dygnet som helst.... å ja det går på mitt gym, jag har bara inte riktigt bestämt att jag vill hålla till dära ännu........

rekomenderar lite mat med ;)
indisk blomkålsgryta
kokt torsk i äggsås
dhal indisk linsgryta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?