onsdag 9 maj 2012

Kondition kondition!!!

Har lagt gymmet på hyllan nu fram till hösten då det är flytt mm som hägrar så beslöt att vänta med gymkort tills vi bor på nya orten jag och mitt allt!!!

Så tills dess är det apostlahästarna som får arbeta så mycket som möjligt!!! Går ofta till och från jobbet på drygt 4 km enkel väg eller så tar jag cykeln.

Då jag jobbar på två olika ställen så har jag nu i dagarna upptäckt att jag bor rätt så mitt mellan dom =) Har ungefär lika långt till båda platserna, skiljer några få 100 meter.

Är kanske inte så kul att skriva om just det men så då vet ni... Kommer uppdatera då det händer nå spännande av väsentlig art ;)

Typ som när jag väl bestämt om jag ska springa/gå stads maran och vårruset i kommunen!!!!

Jaja nog om detta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?