fredag 28 september 2012

I dare you!!!

Jepp nu är det utmaning här på gång...

En kompis till mej utmanade mej i "vem som är mest vältränad om ett halvår"!!! Game is on och jag skaffade gymkort igår.... Taggad till tusen!!! Yepp Bokade tid med en instruktör och allt...

Men vad hände under natten???
Sovit apdåligt... Dock vart det bättre då min älskade Mira vovve fick komma och sova brevid mej.... Trött, orkeslös och helt utan motivation idag!!! What a fuck???

Nåja jag SKA till gymmet så det så, no excuses more!!!

Kommer träna allt mellan 2-5 dagar i veckan dom dagar jag jobbar innan eller efter jobbet blandat gym, gruppträningar och kondition... Hoppas instruktören kan hjälpa mej att lägga upp nå fint program till mej =) Har så dålig fantasi själv för att få ihop nåt som jag inte blir så less på direkt....

Frågan sen är ju mer bara hur vi ska kunna utse vem av oss som har vunnit?? Nåja det får framtiden utvisa... Har mina två mål iaf... Magrutorna och klara av 3x10 chins korrekta!!! Har än inte klarat av en enda!!!

Prio för mej första tiden är att stärka upp mage och rygg då jag har lite problem med ryggen och sen lägga till benen och därefter kötta på likt aldrig förr ;)
Who knows... Kanske blir en rejäl maskin av mej senare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?