måndag 1 oktober 2012

Första träningen

Jepp

Idag gällde det... Första passet med instruktör Athena!!!

Ur mysig tjej måste jag då säga....

Valde denna träningsresa att börja om på noll och bygga en ordentlig grund utan fusk och genvägar....

Upplägg:
1 set abductor på sån vikt att jag helst inte klarar 12 reps
1 set aductor
1 set benpress

1 set chins
1 set dips
1 set ländrygg
1 set mage
1 set bröst och axlar

detta är enligt actic metoden så vi får se hur den upplevs och fundgerar för mej sen....
har nu som mål att styrketräna varannan dag och göra ngt annat övriga dagar... tränar endast mina jobbdagar för att kunna känna mej ledig då jag väl är ledig...

ska boka in mej på ngn gruppträning på torsdag tror jag =)

nä nu äta middag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?