tisdag 2 augusti 2011

Träning!!!

Har ju som legat på vet inte lat sidan?? Ingen motivation eller någonting samt en liten lite valp som tar upp all min tid men nu jäääävlar ska det köttas rygg på torsdag med vännen J!!!!

Rygg är inte det jag gillar att träna mest, kanske för att jag riktigt suger på just dom övningarna... Vet inte får inte riktigt grepp om dom bara.

Tycker H kan komma hem, skaffa sej nytt kort så jag kan träna med henne =)

Har ju som då samtidigt lite hundvakt då hihi

det är inte det lättaste att ha en liten valp hemma som kräver mkt av ens tid att få rumsren, lära den massa saker osv och få ihop tider till träning då man är själv. Visst det finns hundvakter men det är ju inte alltid deras tider går ihop med mina och gymmets öppettider. Å i bilen har jag inte heller velat ha henne då det har varit jävligt varmt sen jag hämtade hem henne. Det blir bara sjukt fel å då får tyvärr träningen bli lite lidande, visst inga framgångar utan strikt träning men det ha sin tid det med men bara inte just i detta nuet.

Men som sagt, snart har jag all tid i världen *nästan*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?